Page 107 - Kurumsal Veri Yönetimi ve Analitiği Koordinatörlüğü Hassas Görev Analizi
P. 107
SDG 10 REDUCED INEQUALITIES: Üniversitelerin sosyal eşitsizlikler konusundaki
araştırmalarını, ayrımcılıkla ilgili politikalarını ve az temsil edilen gruplardan personel ve öğrenci işe alma
taahhütlerini ölçer. Bu hedefe ilişkin puanlama ağırlıkları aşağıda verilmiştir:
• Araştırma (%27)
• Citescore tarafından tanımlandığı üzere dergilerin ilk yüzde 10'undaki makalelerin oranı (%10)
• Üniversite tarafından üretilen makalelerin alan ağırlıklı atıf indeksi (%10)
• Yayın sayısı (%7)
• Birinci nesil öğrenciler (%15,5)
• Gelişmekte olan ülkelerden gelen öğrenciler (%15,5)
• Engelli öğrenciler ve personel (%23)
• Engelli öğrencilerin oranı (%11,5)
• Engelli çalışanların oranı (%11,5)
• Ayrımcılığa karşı önlemler (%19)
• Ayrımcı olmayan kabul politikası (%1,9)
• Yetersiz temsil edilen grupların başvuru ve kabul oranlarını takip edin (%1,9)
• Yetersiz temsil edilen gruplardan öğrenci ve personel işe alma programları (%1,9)
• Personel ve öğrenciler için ayrımcılık ve tacizle mücadele politikaları (%1,9)
• Bir çeşitlilik ve eşitlik komitesi, ofisi veya yetkilisinin varlığı (%1,9)
• Yetersiz temsil edilen gruplardan öğrencileri ve personeli hedefleyen mentorluk, danışmanlık veya
akran destek programları (%1,9)
• Engelliler için erişilebilir tesisler (%1,9)
• Engelliler için destek hizmetleri (%1,9)
• Engelliler için erişim programları (%1,9)
• Yeterli finansman da dahil olmak üzere engelliler için barınma politikası veya stratejisi (%1,9)
SDG 11 SUSTAINABLE CITIES AND COMMUNITIES: Üniversitelerin sürdürülebilirlik
konusundaki araştırmalarını, sanat ve mirasın koruyucusu olarak rollerini ve sürdürülebilirliğe yönelik iç
yaklaşımlarını ölçer. Bu hedefe ilişkin puanlama ağırlıkları aşağıda verilmiştir:
• Araştırma (%27)
• Citescore tarafından tanımlandığı üzere dergilerin ilk yüzde 10'undaki makalelerin oranı (%10)
• Üniversite tarafından üretilen makalelerin alan ağırlıklı atıf indeksi (%10)
• Yayın sayısı (%7)
42