Page 103 - Kurumsal Veri Yönetimi ve Analitiği Koordinatörlüğü Hassas Görev Analizi
P. 103
SDG 3 GOOD HEALTH AND WELL-BEING: Üniversitelerin temel hastalıklar ve koşullar
hakkındaki araştırmalarını, sağlık meslekleri için desteklerini ve öğrencilerin ve personelin sağlığını ölçer.
Bu hedefe ilişkin puanlama ağırlıkları aşağıda verilmiştir:
• Araştırma (%27)
• Görüntülenen veya indirilen araştırma makalelerinin oranı (%10)
• Klinik rehberlikte atıfta bulunulan araştırma makalelerinin oranı (%10)
• Yayın sayısı (%7)
• Sağlık mezunlarının oranı (%34,6)
• İşbirlikleri ve sağlık hizmetleri (%38,4)
• Dumansız hava politikası (%8)
• Sağlık ve esenlik sonuçlarını iyileştirmek için yerel veya küresel sağlık kurumlarıyla işbirlikleri
(%7)
• Sağlığı ve refahı iyileştirmek için yerel toplulukta sosyal yardım programları (%7)
• Öğrenciler için cinsel sağlık ve üreme sağlığı hizmetlerine erişim (%7)
• Öğrenciler ve personel için ücretsiz ruh sağlığı desteği (%7)
• Üniversite spor tesislerine toplum erişimi (%2,4)
SDG 4 QUALITY EDUCATION: Üniversitelerin erken yıllara ve yaşam boyu öğrenmeye katkısını,
pedagoji araştırmalarını ve kapsayıcı eğitime olan bağlılıklarını ölçer. Bu hedefe ilişkin puanlama
ağırlıkları aşağıda verilmiştir:
• Araştırma (%27)
• Görüntülenen veya indirilen araştırma makalelerinin oranı (%10)
• Citescore tarafından tanımlandığı üzere dergilerin ilk yüzde 10'undaki araştırma makalelerinin oranı
(%10)
• Yayın sayısı (%7)
• Öğretmenlik yeterliliğine sahip mezunların oranı (%15.4)
• Hayat boyu öğrenme önlemleri (%26,8)
• Üniversitede okumayanlar için eğitim kaynaklarına erişim (%5)
• Dersler veya özel eğitim kursları gibi halka açık eğitim faaliyetleri (%5)
• Üniversitede okumayanlara mesleki eğitim veren eğitim etkinlikleri (%5)
• Okullar da dahil olmak üzere yerel toplulukta eğitim sosyal yardım faaliyetleri (%5)
• Bu faaliyetlerin herkese açık olmasını sağlayacak politika (%6,8)
• Birinci nesil öğrencilerin oranı (%30,8)
38