Page 103 - Kurumsal Veri Yönetimi ve Analitiği Koordinatörlüğü Hassas Görev Analizi
P. 103

SDG 3 GOOD HEALTH AND WELL-BEING: Üniversitelerin temel hastalıklar ve koşullar

        hakkındaki araştırmalarını, sağlık meslekleri için desteklerini ve öğrencilerin ve personelin sağlığını ölçer.
        Bu hedefe ilişkin puanlama ağırlıkları aşağıda verilmiştir:


            •  Araştırma (%27)

            •  Görüntülenen veya indirilen araştırma makalelerinin oranı (%10)
            •  Klinik rehberlikte atıfta bulunulan araştırma makalelerinin oranı (%10)

            •  Yayın sayısı (%7)
            •  Sağlık mezunlarının oranı (%34,6)

            •  İşbirlikleri ve sağlık hizmetleri (%38,4)

            •  Dumansız hava politikası (%8)
            •  Sağlık ve esenlik sonuçlarını iyileştirmek için yerel veya küresel sağlık kurumlarıyla işbirlikleri

               (%7)
            •  Sağlığı ve refahı iyileştirmek için yerel toplulukta sosyal yardım programları (%7)

            •  Öğrenciler için cinsel sağlık ve üreme sağlığı hizmetlerine erişim (%7)

            •  Öğrenciler ve personel için ücretsiz ruh sağlığı desteği (%7)
            •  Üniversite spor tesislerine toplum erişimi (%2,4)


        SDG 4 QUALITY EDUCATION: Üniversitelerin erken yıllara ve yaşam boyu öğrenmeye katkısını,

        pedagoji  araştırmalarını  ve  kapsayıcı  eğitime  olan  bağlılıklarını  ölçer.  Bu  hedefe  ilişkin  puanlama
        ağırlıkları aşağıda verilmiştir:


            •  Araştırma (%27)

            •  Görüntülenen veya indirilen araştırma makalelerinin oranı (%10)
            •  Citescore tarafından tanımlandığı üzere dergilerin ilk yüzde 10'undaki araştırma makalelerinin oranı

               (%10)
            •  Yayın sayısı (%7)

            •  Öğretmenlik yeterliliğine sahip mezunların oranı (%15.4)

            •  Hayat boyu öğrenme önlemleri (%26,8)
            •  Üniversitede okumayanlar için eğitim kaynaklarına erişim (%5)

            •  Dersler veya özel eğitim kursları gibi halka açık eğitim faaliyetleri (%5)
            •  Üniversitede okumayanlara mesleki eğitim veren eğitim etkinlikleri (%5)

            •  Okullar da dahil olmak üzere yerel toplulukta eğitim sosyal yardım faaliyetleri (%5)
            •  Bu faaliyetlerin herkese açık olmasını sağlayacak politika (%6,8)

            •  Birinci nesil öğrencilerin oranı (%30,8)


                                                          38
   98   99   100   101   102   103   104   105   106   107   108