Page 190 - Kurumsal Veri Yönetimi ve Analitiği Koordinatörlüğü Hassas Görev Analizi
P. 190
İTÜ Araştırma Dekanlığı- Doç. Dr. Mustafa Evren ERŞAHİN (İTÜ Araştırma Dekanı)
https://ardek.erciyes.edu.tr/EditorUpload/Files/b13fdafd-e66a-452f-80e7-c62561563456.pdf
Orta Çağ üniversiteleri sadece öğretim ve kaynaklı projelerin alınmasına yönelik
öğrenme üzerineyken Humboldtian geleneği ile çalışmalar yapmak, patent ve ticarileşme ile
üniversiteler araştırmayı da sistemlerine kattılar. ilgili süreçleri yönetmek ve bilgilendirme
Orta Çağ üniversiteleri odaklarına eğitimi çalışmaları yapmak, Üniversite-Sanayi-Kamu
alırken, Humboldtian geleneğindeki Araştırma ile ilgili koordinasyonu sağlamak,
üniversiteler odaklarına araştırmayı sonra akademisyen, bölüm, fakülte ve üniversite
öğretimi ve son olarak da öğrenmeyi almışlardır. bazında araştırma performansını izlemek,
Günümüzde ise bu üçlü yapı değişmemiş olup değerlendirmek ve raporlamak, araştırma alt
üniversitelerin öncelik sıralaması öğrenme, yapılarının sürdürülebilir ve erişilebilir olmasını
araştırma ve öğretim şeklindedir. İTÜ de işte bu sağlamak amacıyla faaliyet göstermektedir.
hedefle 1944 yılında kurulan teknik bir Organizasyon yapısı içerisinde İTÜ-MER,
üniversitedir. Laboratuvar Yönetim Ofisi, UYGAR
Merkezleri Koordinatörlüğü, Projeler Birimi,
İTÜ Araştırma Dekanlığı (ARDEK) araştırma
Döner Sermaye, Teknopark, TTO, BAP, Ödül
ile koordinasyonu sağlamak, kurum dışı
Koordinatörlüğü, Sürdürülebilirlik