Page 190 - Kurumsal Veri Yönetimi ve Analitiği Koordinatörlüğü Hassas Görev Analizi
P. 190

İTÜ Araştırma Dekanlığı- Doç. Dr. Mustafa Evren ERŞAHİN (İTÜ Araştırma Dekanı)


           https://ardek.erciyes.edu.tr/EditorUpload/Files/b13fdafd-e66a-452f-80e7-c62561563456.pdf










































           Orta  Çağ  üniversiteleri  sadece  öğretim  ve       kaynaklı    projelerin   alınmasına    yönelik
           öğrenme üzerineyken Humboldtian geleneği ile         çalışmalar  yapmak,  patent  ve  ticarileşme  ile

           üniversiteler araştırmayı da sistemlerine kattılar.   ilgili  süreçleri  yönetmek  ve  bilgilendirme

           Orta  Çağ  üniversiteleri  odaklarına  eğitimi       çalışmaları  yapmak,  Üniversite-Sanayi-Kamu
           alırken,      Humboldtian        geleneğindeki       Araştırma  ile  ilgili  koordinasyonu  sağlamak,

           üniversiteler  odaklarına  araştırmayı  sonra        akademisyen,  bölüm,  fakülte  ve  üniversite
           öğretimi ve son olarak da öğrenmeyi almışlardır.     bazında  araştırma  performansını  izlemek,

           Günümüzde ise bu üçlü yapı değişmemiş olup           değerlendirmek  ve  raporlamak,  araştırma  alt

           üniversitelerin  öncelik  sıralaması  öğrenme,       yapılarının sürdürülebilir ve erişilebilir olmasını
           araştırma ve öğretim şeklindedir. İTÜ de işte bu     sağlamak  amacıyla  faaliyet  göstermektedir.

           hedefle  1944  yılında  kurulan  teknik  bir         Organizasyon  yapısı  içerisinde  İTÜ-MER,
           üniversitedir.                                       Laboratuvar     Yönetim     Ofisi,    UYGAR

                                                                Merkezleri  Koordinatörlüğü,  Projeler  Birimi,
           İTÜ  Araştırma  Dekanlığı  (ARDEK)  araştırma
                                                                Döner Sermaye, Teknopark, TTO, BAP,  Ödül
           ile  koordinasyonu  sağlamak,  kurum  dışı
                                                                Koordinatörlüğü,              Sürdürülebilirlik
   185   186   187   188   189   190   191   192   193   194   195